Download Myanmar font""
ဤေနရာမွ လင့္မ်ား "ဆက္လက္ခရီးဆက္ႏုိင္ဘုိ႕"သို႕ ပို႕ထားပါတယ္။

Thursday, July 30, 2009

Korean Industries (ကိုရီးယားႏုိင္ငံရွိ စက္ရံုၾကီးႏွစ္ရံုျဖစ္တဲ့ POSCO ႏွင့္ HYUNDAI သို႕ ေလ့လာေရးခရီး)။

ဒီခရီးေလးကေတာ့ ကိုရီးယားႏိုင္ငံကို ေရာက္ျပီး ၈ လ ခန္႕အၾကာမွာ သြားခဲ့တဲ့ ေလ့လာေရးခရီးေလးပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဒုတိယ ေလ့လာေရးခရီးစဥ္ေလးေပါ့။ ကိုရီးယားကိုေရာက္ျပီး တစ္လခန္႕အၾကာ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ထဲမွာ ပထမအၾကိမ္ ေလ့လာခြင့္ရခဲ့ပါေသးတယ္။(အဲဒီအေၾကာင္းေလးလဲ အခ်ိန္ရတဲ့တစ္ေန႕ ေရးပါအံုးမယ္) အလြန္ပဲစိတ္၀င္စားဖြယ္ေကာင္းတဲ့ Korea’s Tourist Attraction Places ေနရာေလးေတြပါ။ ဒီဒုတိယခရီးစဥ္ရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ သာမန္အားျဖင့္ သြားေရာက္ ေလ့လာခြင့္မရွိတဲ့ ေနရာေတြျဖစ္ေနလို႕ပါ။ အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုအေနနဲ႕ မို႔၀င္ေရာက္ေလ့လာခြင့္ရခဲ့တာပါ။ ဒါေပမဲ့ ဓါတ္ပံုရိုက္ခြင့္ေတာ့မေပးပါဘူး။ အဲဒါေၾကာင့္ ဓါတ္ပံုနဲ႕ ေလာက္ေတာ့ ျမင္သာေအာင္ေျပာျပဖို႕မလြယ္ဘူးထင္တယ္။ ရတန္သေလာက္ေတာ့ စုစည္းေပးသြားပါမယ္။
ဘူဆန္ (Busan)ကေန နံက္ ၈း၃၀ မွာစတင္ခရီး ထြက္ခြာခဲ့ပါတယ္။ နံနက္ ၁၀း၀၀ နာရီထိုးေတာ့ ဖိုးဟန္ (Pohang) ေရာက္ပါတယ္။ တစ္နာရီခြဲပဲ ကားစီးလုိက္ရတယ္။ ဆိုးလ္ျမိဳ႕ကခ်ီတက္လာမယ့္ PCNB အဖြဲ႕နဲ႕က ေရာင္းအီးတကၠသုိလ္ ဟိုတယ္ (Yeongildae Hotel) မွာ ေန႕လည္ ၁၂း၂၀ မွာ ခ်ိန္းထားတာဆိုေတာ့ အခ်ိန္ပိုေနတာနဲ႕ ဖိုးဟန္ ကားဂိတ္မွာ မွတ္တမ္းဓါတ္ပုံေလးေတြရိုက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ဒါကေတာ့ ဖိုးဟန္ ကားဂိတ္ရဲ႕ (Pohang Bus Terminal) ေနာက္ေက်ာ တစ္ေနရာပါ။

ဒါကေတာ့ ေရာင္းအီးတကၠသိုလ္ဟိုတယ္ (Yeongildae Hotel)မွာပါ။

၁၅ မိနစ္ေလာက္ တက္စီကား စီးလိုက္ေတာ့ ဟိုတယ္ေရာက္ပါတယ္။ ဟိုတယ္မွာ ေန႕လည္စာစားျပီး POSCO (Pohang Steel Com.ltd) ကိုသြားေရာက္ေလ့လာခဲ့ရပါတယ္။ ကမၻာ့ထိပ္တန္းစားရင္း၀င္ စက္ရံုလုိ႕ဆိုပါတယ္။ ရွင္းလင္းေဆာင္မွာ စက္ရံုခြဲ တာ၀န္ခံတစ္ေယာက္ က ၾကိဳဆိုပါတယ္။ ဗြီဒီယိုရႈိးလုပ္ပါတယ္။ ပံုစံငယ္ေလး နဲ႕လည္းရွင္းျပေပးပါတယ္။ စက္ ရံုခြဲ သံုးခု ရွိတယ္လို႕ဆိုပါတယ္။ ကိုရီးယားစစ္ပြဲ (၁၉၅၀-၅၃)အျပီး ၁၉၆၀ မွာ စတင္တည္ေထာင္ခဲ့တာျဖစ္ျပီး အၾကယ္အ၀န္းအားျဖင့္ ၉ စတုရန္းမိုင္ ရွိပါတယ္တဲ့။ ဆက္လက္ျပီးကားနဲ လည္ပတ္ၾကည့္ရႈခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အဖြဲ (PCNB) က စုစုေပါင္းလူ ၄၀ ျဖစ္ျပီး ကားႏွစ္စီးနဲ႕ လာတာျဖစ္လုိ႕ ကားတစ္စီးစီအတြက္ လမ္းျပ (Guide) တစ္ေယာက္စီထည့္ေပးပါတယ္။ လမး္ေဘး ဘယ္ညာ ျပရင္း ရွင္းရင္းနဲ႕ ၁၅ -၂၀ မိနစ္ေလာက္ၾကာမယ္ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကားေပၚတက္လာတဲ႕ တိုးဂိုက္(Tourist Guide) က ဖိလစ္ပိုင္မေလးပါ။ အီးလို္မႊတ္ေနေအာင္ ရွင္းျပပါတယ္။ သံမဏိစက္ရံုမွာ ေလ့လာခဲ့ရတာ ေျပာင္းျပန္ျဖစ္ေနပါတယ္။ ပထမ သံပူခဲ လုပ္တဲ့ေနရာ၊ သံျပားလုပ္တဲ့ေနရာကို ျပျပီးမွ သံရည္ပူ လုပ္တဲ့ေနရာကိုလုိက္ျပပါတယ္။ သံရည္ပူေတြကို တန္ ၁၂၀၀ အေလးခ်ိန္ရွိတဲ့ ထဲ့သယ္ခြက္ (Container-Conveyer) နဲ႕ ထဲ့သယ္ပါတယ္။ တစ္ခါသယ္လွ်င္ သံရည္ပူ တန္ ၈၀၀ ၀င္ဆန္႕တယ္လို႕ေျပာပါတယ္။ အဲဒီသံရည္ပူရဲ့ အပူခ်ိန္ဟာ ၁၂၀၀ ဒီဂရီ စီ ရွိပါတယ္တဲ့။ လုိက္လံရွင္းလင္းသူက ဒီေနရာဟာ အႏၱရာယ္ အမ်ားဆံုးေနရာပါလုိ႕ ေျပာပါတယ္။ ဘာလုိ႕လည္းဆိုေတာ့ အခုေလာက္အထပ္ထပ္ကာထားတဲ့၊ အခုေလာက္ေ၀းတဲ့ေနရာမွာေတာင္ ေျခြးျပန္ေအာင္ပူေနလို႕ေလ။ အဲဒီသံရည္အပူေတြကို သံပူခဲျဖစ္ေအာင္လုပ္တယ္။ သံပူခဲၾကီးေတြ ဟိုေျပး ဒီေျပးနဲ႕ သန္႕စဥ္ စက္ရံုထဲမွာ ၾကည့္ရတာ ေၾကာက္စရာလည္းေကာင္းတယ္။ အသည္းရားစရာလည္းေကာင္းတယ္။ အံၾသစရာလည္းေကာင္းတယ္။ ေအာက္က Roller Conveyre ေတြရဲ႕ တေ၀ါေ၀ါ အသံျမည္သံက စက္ရံုထဲမွာ ဟီးေနတယ္။ ေရနဲ႕ အဆင့္ေပါင္းမ်ားစြာ ေလာင္းျပီး အပူခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ေနတာေတြ႕ခဲရတာပဲ။ အားလံုးဟာ Computer drive ျဖစ္ေနလို႕ အလုပ္သမားရယ္လို႕ မ်ားမ်ားစားစား မေတြ႕ခဲ့ရပါဘူး။ Finishing အပိုင္းမွာ ထုပ္ပိုးတဲ့သူ ၃-၄ ေရာက္ေလာက္ပဲေတြ႕ခဲ့ရတယ္။ လူမရွိလို႕ အထင္ေတာ့မေသးလိုက္နဲ႕ စက္ရံုရဲ႕ တစ္ေန႕ တာ Production Capacity က တန္ ၃၀၀၀ ရွိတယ္တဲ့။ သန္႕စဥ္ျပီး သံျပား အရိုင္း တစ္ႏွစ္ကို တန္ ၈ သိန္း ျပည္ပတင္ပို႕ေနတယ္တဲ။ စုစုေပါင္း စြမ္းရည္က တန္ ၁.၆၆ သန္း ထုတ္လုပ္ႏိုင္တာမို႕ ေအာက္ပါစာရင္းအတိုင္း ကမၻာသံမဏီအမ်ားဆံုးထုတ္လုပ္တဲ့စာရင္းရဲ့ နံပါတ္ငါးခုေျမာက္ စက္ရံုျဖစ္ေနပါတယ္တဲ့ဗ်ာ။
Listing of stainless steel producers in terms of crude production (selected on projections for 2005)
1. Arcelor (3,580,000 ton)
2. TKS (2,820,000 ton)
3. Acerinox (2,690,000 ton)
4. Avesta (2,550,000 ton)
5. POSCO (1,660,000 ton)
ဒါကေတာ့ သံပူခဲၾကီး ဟိုဟို ဒီဒီေျပးေနတဲ့ပံုပါ။

စက္ရံုထဲမွာ အဲေလာက္အပူခ်ိန္ေတြနဲ႕လုပ္ေနရေတာ့ မီးေလာင္မွာစိုးရတဲ့အတြက္ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုး မိုးရြာရက္မွလြဲျပီး ၂၄ နာရီေရျဖန္းထားပါတယ္။ လူေနျမိဳ႕နဲလည္းသိပ္မေ၀းတာမို႕ ပတ္၀န္းက်င္းညစ္ညမ္းမႈထိန္းသိမ္းေရး ေမွ်ာ္စဥ္ေတြလည္း ေျမာက္မ်ားစြာရွိေနပါတယ္။ ေလထု၊ ေျမထု ညစ္ညမ္းမႈကုိ အျမဲစစ္ေဆးတိုင္းတာသတိေပးလွ်က္ရွိပါတယ္တဲ့။ စက္ရံုက သိပ္ၾကီးၾကယ္ေတာ့ ျမိဳ႕ေလးတစ္ျမိဳ႕လုိျဖစ္ေနပါတယ္။ အထဲမွာတင္ အကုန္ရွိေနပါတယ္။ အားကစားကြင္း၊ ေဆးရံု၊ စာသင္ေက်ာင္း၊ အစရွိသျဖင့္အကုန္ရွိေနပါတယ္။ ၀န္ထမ္းအင္အား၊ လူဦးေရေတြကိုေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ မွတ္စုစာအုပ္မသံုးပဲ ေခါင္းနဲ႕ပဲမွတ္တာဆိုေတာ့ ဒါေလာက္ပဲ မွတ္မိေတာ့တယ္။ ဒီထက္သိလုိလွ်င္ေတာ့ ဒီမွာ ဆက္ဖတ္လိုက္ပါဗ်ာ။ အဲ တစ္ခုေျပာဘုိ႕က်န္ေသးတယ္။ ဒီစက္ရံုအတြက္လိုအပ္တဲ့ ကုန္ၾကမ္းအျဖစ္ျပည္တြင္းက ထံုးေက်ာက္ပဲ(Grandnite) ရွိတာပါတဲ့ က်န္လိုအပ္ခ်က္ေတြကို မေလးရွား၊ အိႏၵိယ ႏွင့္ ဘဂၤလားေဒ့ခ်္ ႏုိင္ငံေတြကေန သြင္းယူရတာပါတဲ့။ အဲဒီစက္ရုံက ကၽြန္ေတာ္တို႕လူ ၄၀ အတြက္ လက္ေဆာင္ပစၥည္းအျဖစ္ ၁၀ လကၼ ပတ္လည္ေလာက္ရွိတဲ့ Adaptor ႏွင့္တြဲလွ်က္ပါတဲ ေမာက္ပက္ (Mouse Pad) တစ္ခုစီေပးလုိက္တယ္။
ဒါေလးကေတာ့ စက္ရံုထဲမွာ ေလ့လာစဥ္ အပူခ်ိန္ႏွင့္ အမႈန္ကာကြယ္ဖို႕ေပးထားတာေလးနဲ႔ပါ။

ဒါေလးကေတာ့ ရွင္းလင္းေဆာင္ေရွ႕မွာ ႏွင့္ POSCO MUSEUM ့ ျပတုိက္ပါ။

ဒါေလးကေတာ့ အဖြဲ႕လိုက္အမွတ္တရေပါ့။

စက္ရံုကိုေလ့လာျပီးေတာ့ ဂေရာင္းၾကဴ (Kyong-Ju) မွာရွိတဲ့ ကိုလံုးဟိုတယ္ (Kolong Hotel) သို႕ခရီးဆက္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဟိုတည္မွာ ဘေလာ့ႏွင့္ပတ္သက္တာေလးေတြ သင္ၾကားေပးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေက်ာင္းသားအဖြဲထဲက ႏွစ္ေယာက္ (ျပင္သစ္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႕၊ စင္ကာပူသူတစ္ေယာက္) သူတုိ႕ရဲ႕ ဘေလာ့အေတြ႕အၾကံဳနဲ႕ အယူအဆေလးေတြကို ေျပာျပခုိင္းတယ္။ ေနာက္ ဓါတ္ပံုေကာင္းေကာင္းရဖို႕ ရိုက္နည္းကို ဓါတ္ပံုဆရာႏွစ္ေယာက္ (Professional Photographer) က သင္ၾကားျပသေပးပါတယ္။ နမူနာပံုေတြလည္း အမ်ားၾကီးရိုက္ေပးပါတယ္။
ဒါကေတာ့ ကိုလံုးဟိုတယ္ (Kolong Hotel) မွာပါ။

ဒါကေတာ့ ဓါတ္ပံုရုိက္နည္းသင္တန္းေလးေပါ့။

ေနာက္ ညစာစားပြဲနဲ႕ တည့္ခင္းဧည့္ခံပါတယ္။ ညစာစားပြဲဆိုတဲ့အတုိင္း စားၾက၊ ေသာက္ၾက၊ ေပ်ာ္ၾက၊ ကၾက၊ ဆိုၾက ေပါ့ဗ်ာ။ ေတာ္ေတာ္ကို ေပ်ာ္ဖုိ႕ေကာင္းပါတယ္။ လူ ၄၀ ပတ္လည္ရိုက္ျပီး တစ္ေယာက္မက်န္ ရင္ခ်င္းအပ္ ႏႈတ္ဆက္ရတာလည္း အသဲကြဲမတတ္ပါပဲ။ ဟဲ--ဟဲ---။ ေခ်ာေခ်ာေလးေတြပါလုိ႕။
ဒါကေတာ့ ညစာစားပြဲအမွတ္တရေလးေတြပါ။



ညစာစားပြဲျပီးေတာ့ အခ်ိန္က ၁၀ နာရီရွိေနပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ က်န္းမာေရးနည္းနည္းအားနည္းေနေတာ့ အိပ္ေရး၀၀ အိပ္ဖို႕ စဥ္းစားျပီး ေစာေစာပဲအိပ္ယာ၀င္လုိက္ပါတယ္။ အခန္းေဖၚကေတာ့ ေရာက္တုန္းေရာက္ခုိက္ဆိုျပီး ျမိဳထဲသြားလည္ၾကတယ္တဲ့ ညတစ္နာရီေက်ာ္မွျပန္ေရာက္လာတယ္။ နံနက္စာစားျပီး ၈ နာရီေလာက္မွာ ဟုိတယ္မွ စတင္ထြက္ခြာပါတယ္။ ပထမဦးဆံုး ေတာင္ေပၚမွာရွိတဲ့ ဗုဒၶရုပ္ပြားေတာ္ ဆဂူလမ္ (Sukgulam) ကို တက္ျပီး ၾကည္ညိုၾကပါတယ္။ ေတာင္ေျခမေရာက္ခင္ကထညး္ကမိုးကရြာေနေတာ့ ေတာင္ေပၚတက္ေတာ့ မိုးထဲေရထဲလမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ၾကရပါတယ္။ ေတာင္ေပၚမွာေတာ့ တိုးဂုိက္တစ္ေယာက္က ဆီးၾကိဳေနပါတယ္။ ျပီးလုိက္လံရွင္းျပပါတယ္။
ဒါကေတာ့ ေတာင္အတက္လမး္ေလးမွာပါ။

အဲဒီမွာလည္း ဓါတ္ပံုမရိုက္ရတဲ့။ ဆိုေတာ့ ပံုျပစရာ ဗုဒၶရုပ္ပြားေတာ္ပံုမရခဲ့ဘူးေပါ့ဗ်ာ။ ျမန္မာျပည္က ရုပ္ပြားေတာ္ေတြနဲ႕ထူးမျခားနားပါဘူး။ သမိုင္းကေတာ့နည္းနည္းကြာေနသလားလို႕။ ရုပ္ပြားေတာ္ရဲ႕ နဖူးလည္တည့္တည့္မွာ ဆံပင္အျဖဴေရာင္တစ္ပင္ ရွိတယ္လို႕ ေျပာတယ္။ စေတြ႕တဲ့သူက ေတာၾကီးထဲမွာ ထူးထူးျခားျခား နံနက္ခင္းေနေရာင္ျခည္လို အလင္းေရာင္ျဖာထြက္ေနတဲ့ အဲဒီဗုဒၶရုပ္ပြားေတာ္ရဲ႕ ထိပ္ဖူးဆံစ ကိုစျပီးေတြ႕ျမင္ခဲ့တာပါတဲ။ ကိုရီးယားႏိုင္ငံရဲ႕ နာမည္ၾကီး တဲ့ ဘုရားတစ္ဆူပါပဲ။
အဲဒီကျပီးေတာ့ ေတာင္ေအာက္ မလွမ္းမကမ္းမွာ ရွိတဲ့ ဘူဂူဆာ (Bulkuksa Temple) ကို ဆက္လက္ေလ့လာခဲပါတယ္။ အဲဒီမွာလည္းတိုးဂိုက္တစ္ေယာက္က လုိက္လံရွင္းျပပါတယ္။ အဲဒီမွာေတာ့ ဓါတ္ပံုရိုက္ခြင့္ရွိပါတယ္။
ဒါက ဘူဂူဆာ (Bulkuksa Temple) ပါ။

အဲဒီကျပီးတဲ့ေနာက္ အူးဆန္ (Ulsan) ျမိဳ႕မွာရွိတဲ့ Hyundai Heavy Industry, Hyundai Motors and Hyundai Ship Construction ေတြကို လုိက္လံျပသပါတယ္။ ကားနဲ႕ပဲ ပတ္ျပီး ၾကည့္ရတာမ်ားပါတယ္။ စက္ရံု၀င္းကၾကယ္၀န္းတဲ့အျပင္ အခ်ိန္ကလည္း နည္းသြားျပီျဖစ္လို႕ အျမန္ပဲ ေလ့လာခဲ့ရပါတယ္။ ေမာ္ေတာ္ကား ေလးေတြထုတ္လုပ္တဲ ့ေနာက္ဆံုး (Finishing) အပိုင္းကို အထဲ၀င္ျပီးေလ့လာခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီအပိုင္းမွာေတာ့ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္း လူနဲ႕ပဲလုပ္ရပါတယ္။ ၁၀ ရာခုိင္ႏႈန္းပဲ Automate သံုးလုိ႕ရပါတယ္။ စက္ရံုထဲမွာ အလုပ္သမားေတြ အစဥ္လိုက္ေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ သူတုိ႕ေရွ႕ကို Chain ေတြတပ္ထားတဲ႕ Conveyer ၾကီးက အေပၚကေန ကားေတြတစင္းခ်င္း ျဖတ္သြားေအာင္ သယ္ေပးေနပါတယ္။ အလုပ္သမားေတြက ကိုယ့္ေရွ႕ေရာက္လာတဲ့ကားကို ကိုယ္တာ၀န္က်တဲ့အစိပ္အပိုင္းေလးေတြ တပ္ေပးလုိက္တာပါပဲ။ အခ်ိန္က လူတစ္ေယာက္ေရွ႕မွာ ကားတစ္စင္းဟာ တစ္မိနစ္ပဲ ၾကာမယ္ထင္ပါတယ္။ ျဖတ္သြားတာနဲ႕ မိမိတာ၀န္က်တဲ့ ပစၥည္းတပ္အျပီးပါပဲ။ ဒီလိုနဲ႕ ႏွစ္နာရီၾကာတုိင္း ၁၀ မိနစ္အနားေပးပါတယ္တဲ့။ တစ္ေန႕ကို ၁၀ နာရီအလုပ္လုပ္ေစျပီး ၈ နာရီကပိုတာကို Over time ေၾကးေပးတဲ့အတြက္ ဘယ္အလုပ္သမားကမွ အခ်ိန္ပိုလုပ္ရလို႕ရယ္လို႕ Complain မလုပ္ပါဘူးတဲ့။ ကားတစ္စီ စတင္တပ္ဆင္တဲ့အခ်ိန္ကေန အျပီးေမာင္းႏွင္ႏုိင္ခ်ိန္အထိ ၄၈ နာရီၾကာျပီး ဒီစက္ရံုကေန တစ္ေန႕ ကားအစီးေရ ၆၅၀ ထုတ္လုပ္ေနပါတယ္တဲ့။ ထြက္လာတဲ့ကားရဲ့ ၉၇% အေကာင္းထြက္ျပီး ၃% ကေတာ့ ျပန္လည္ျပဳျပင္ေပးရပါတယ္တဲ့။ ထြက္ရွိလာတဲ့ကားေတြကုိ ကားကၽြမ္းက်င္ပညာရွင္ေတြက စက္သံကို နားေထာင္ျပီး ေကာင္းမေကာင္း စစ္ေဆးပါတယ္တဲ့။ စက္ရံုရဲ႕၀င္းထဲမွာ ကားအစင္း ၂၅၀၀ Parking လုပ္ႏိုိင္ပါတယ္။ Professional Driver ၄၀၀ က ေန႕စဥ္ ကား၀င္းထဲကေန သင္းေဘာေပၚ ေမာင္းတင္ေပးေနပါတယ္တဲ့။ စက္ရံုေပါင္း ၆ ရံုရွိတာမို႕ တစ္ႏွစ္ကို ကားစင္းေရ ၄သိန္း ျပည္ပသေဘၤာတင္ပို႕လွ်က္ရွိပါတယ္တဲ့။ ကားေတြ တန္းစီရပ္ထားတာေတြမ်ား တစ္ေမွ်ာ္တစ္ေခၚ မ်က္ေစ့တစ္ဆံုးပါပဲ။ တစ္ေယာက္တစ္စီးစီေ၀လုိက္လွ်င္ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ လိုေအာင္းေမ့မိတယ္။ တစ္ေယာက္တစ္စီးစီ ေ၀ေတာ့ေ၀လိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မီနီကား ေလးေတြ။ ကားထုတ္လုပ္တဲ့ႏုိင္ငံဆိုေတာ့ ကားေပါတာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္လည္း လူအမ်ားစုကားစီးႏိုင္ျပီး လမ္းပိတ္ဆို႕မႈေတြမၾကာခဏၾကားၾကားေနရတာျဖစ္မယ္။ ကားထုတ္တဲ့ႏိုင္ငံမို႕လူတိုင္းကားစီးျပီး ဖုန္းထုတ္လုပ္တဲ့ႏုိင္ငံမုိ႕လူတုိင္းဖုန္းကိုင္တာမဆန္းပါဘူး။ ဆန္းတာက ဒီစက္ရံုထဲမွာလဲ ဓါတ္ပံုမရိုက္ရတဲ့။ ဆန္းတာေပါ့ဗ်ာ ဓါတ္ပံုမရိုက္ရေတာ့ ျပစရာ မပါလာဘူးျဖစ္သြားတာေပါ့။ ေျပာျပတာက ပံုေလးျပလိုက္တာေလာက္ေတာ့ ဘယ္ျမင္သာပါ့မလဲဗ်ာ။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ပုန္း၀ွက္ျပီးရိုက္ၾကတယ္။ သူတို႕ထံကတဆင့္ရလွ်င္ေတာ့ ရွာျပီးတင္ခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မရုိက္ရဆိုတာနဲ႕ ကင္ပရာကိုမကိုင္ေတာ့ဘူး။ ထပ္အေျပာမခံခ်င္လုိ႕ေလ။ ကံဆိုးတာက PCNB ရဲ႕ ၀န္ထမ္း ေဘးမွာထုိင္ရေတာ့ ခိုးမရိုက္သာတာလဲပါတာေပါ့။ သေဘၤာတည္ေဆာက္ေနတဲ့ေနရာေတြလည္း ေရာက္ခဲ့ပါေသးတယ္။ စက္ရံုကထြက္ေတာ့ PCNB ကလုိက္ပို႕တဲ့ကားေပၚကဆင္းျပီး အူးဆန္ (Ulsan Bus Terminal) မွတဆင့္ ဘူဆန္ျမိဳ႕ျပန္လာခဲရာ ည ၆း၃၀ မွာ ရွင္းလာတကၠသိုလ္မွာရွိတဲ့ အခန္းျပန္ေရာက္ပါတယ္။ လုိက္ပို႕တဲ့ ကားက ဆိုလ္းျမိဳ႕ျပန္မွာဆိုေတာ့ စက္ရံုကထြက္တာနဲ႕ လမ္းခြဲလုိက္ရတာပါ။
ဒါကေတာ့ ရွင္းလင္းေဆာင္မွာျပထားတဲ့ သေဘၤာႏွင့္ ဒီစက္ရံုကိုစတင္ထည္ေထာင္သူ စီးခဲ့တဲ့ စက္ဘီးပံုပါ။



0 comments:

Post a Comment